فرزندان بهزیستی قم میهمان بیت آیت الله العظمی سبحانی

جمعی از فرزندان و مددجویان بهزیستی قم امشب افطار میهمان بیت حضرت آیت الله جعفر سبحانی بودند.

در این مراسم معنوی که با اقامه نمازجماعت به امامت فرزند این مرجع عالیقدر برگزار شد فرزندان بهزیستی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا افطار همسفره بیت مرجعیت و فرزندان ایشان بودند.

در این مراسم دکتر پهلوانی مدیر کل بهزیستی  ضمن تقدیر از حمایتهای همیشگی و ارشادات و راهنمائی های معظم له  گزارشی از خدمات بهزیستی خصوصا در حوزه اجتماعی و نگهداری ایتام و فرزندان بی سرپرست ارائه کرد و حجه الاسلام والمسلمین سبحانی فرزند آیت الله العظمی سبحانی ضمن اظهار خرسندی از حضور در کنار فرزندان بهزیستی و  قدردانی از برنامه ها و تلاشهای  بهزیستی ، خدمت به این عزیزان را دارای اجر وافر، سعادت و افتخار برای خادمین و کمک و مشارکت و مساعدت به بهزیستی را از وظایف عموم مردم خصوصا خیرین و مومنین نوع دوست برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی سبحانی خطاب به فرزندان بهزیستی خاطرنشان کردند : به تحصیل و کسب دانش اهمیت و توجه خاص داشته باشید و در همین زمینه  به روایتی از امام حسن مجتبی علیه السلام اشاره نمودند که خطاب به کودکان و نوجوانان میفرمایند شما امروزه کودکان این قوم هستید ودر آینده از بزرگان جامعه محسوب میشوید پس تا میتوانید تحصیل علم و دانش نمایید که پیشرفت و شکوفایی آینده این جامعه به توفیقات علمی شما وابسته است .

ایشان در بخش دیگیری از سخنان خود خطاب به کودکان و نوجوانان  افزودند : اولا یک انسان مومن نباید امروز وفردایش مثل هم باشد بلکه برای هر روزش برنامه ای برای ارتقاء و پیشرفت داشته باشد ، دوم اینکه به مربیان تان اعتماد کنید و کوشش کنید توصیه های اخلاقی و تربیتی آنها را عملی نمایید و سوم اینکه به استعدادهای ذاتی و  شخصی خود توجه ویژه داشته باشید وآن حرفه  وهنری که به آن علاقه دارید مانند: خطاطی،شعر ،حفظ قرآن ،و... را در خود پرورش دهید و  شکوفا نمایید.

در پایان مراسم هم  فرزندان حاضر هرکدام سوره هایی را که حفظ بودند قرائت کردند و  حجه الاسلام سبحانی هدایایی را تقدیم نمودند.

کد خبر 55177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد