در این بازدیدها که مدیران و کارشناسان دفاتر حراست و مدیریت عملکرد و پاسخگوئی به شکایات حضور دارند از کلیه امور فنی ، ایمنی ، بهداشت ، ظرفیت ، مهلت اعتبار پروانه ها ، رعایت پروتکلهای بهداشتی ، موارد تعذیه و بهداشت انبار و آشپزخانه و کیفیت مواد غذایی ، دوربینهای مداربسته ، حفاظت فیزیکی و تردد ، اعتبار و سلامت سیستم های اطفای حریق و کپسول های آتش نشانی و توانایی پرسنل در استفاده از این ابزارها ، میزان رضایت مندی خانواده ها ، رعایت تعرفه ها ، کیفیت خدمات ارائه شده ، رضایتمندی پرسنل و پرداخت به موقع حقوق و بیمه، رعایت دستورالعملهای تخصصی و... مورد بررسی قرار می گیرد .
به منظور نظارت بر عملکرد مراکز تحت نظارت دفاتر نظارتی بهزیستی قم بازدید دوره ای از مراکز را شروع کردند.
کد خبر 55147
نظر شما