فعالیت مرکز پذیرش سبب امیدبخشی میان جامعه هدف است/ فعال شدن مدیریت شبانه

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور در جلسه هم‌اندیشی معاونین اجتماعی، مسئولان اورژانس اجتماعی و ستاد پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف بهزیستی استان تهران، گفت: فعالیت مرکز پذیرش سبب امیدبخشی میان اعضای جامعه هدف سازمان است و راه‌اندازی مدیریت شبانه یکی از فعالیت‌های مورد نیاز بود که در مرحله تکمیل ارائه خدمات است و فعال می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محمدمهدی امیری» رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و آرزوی پذیرفته شدن عبادات و طاعات، اظهار کرد: تلاش کنیم می‌کنیم تا به اتفاق همدیگر با هماهنگی و معاضدت، نواقص موجود و موانع بر سر خدمات‌رسانی به مردم و جامعه هدف را مرتفع سازیم.

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه تشکیلات اداری پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف از سال ۱۳۹۴ با شرایط فعلی در خدمت خانواده بهزیستی است، خاطرنشان کرد: ۱۲ وظیفه برای فعالیت در این مرکز طراحی شده تا بتواند به شکل بهینه‌تری خدمات طراحی شده در قانون را ارائه کند.

وی، تصریح کرد: هر کدام از وظایف ما به اندازه کافی دارای اهمیت هستند ولی جانمایی افراد در مراکز، موضوع بحث امروز است که با دقت‌نظر تمام و هم‌افزایی کامل انجام می‌شود.

امیری، در پایان یادآور شد: فعالیت مرکز پذیرش سبب امیدبخشی میان اعضای جامعه هدف سازمان است و راه‌اندازی مدیریت شبانه یکی از فعالیت‌های مورد نیاز بود که در مرحله تکمیل ارائه خدمات است و فعال می‌باشد.

کد خبر 55022

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =