تاکید مدیر حوزه‌های علمیه کشور بر توانمندسازی مددجویان بهزیستی

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم توجه به توانمند سازی مددجویان با تکیه بر اشتغال پایدار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله اعرافی در دیدار رئیس بهزیستی کشور با اشاره به خدمات ارزنده بهزیستی در بخش‌های مختلف بویژه در بخش پیشگیری، گفت: انتظار از نهادهای کمک رسان به قشرهای محروم جامعه این است که برنامه ریزی دقیق و منسجمی برای توسعه زیرساختی حرکت‌ها و اقدامات پیشگیرانه داشته باشند.

وی افزود: البته زیرساخت نیازمند حمایت و توجه ویژه دولتمردان است که امیدواریم در سال جاری بیش از پیش به اقدامات پیشگیرانه، توانمند سازی مددجویان و استعدادیابی در میان اقشار محروم توجه شود و گام‌های اساسی و موثری در این بخش‌ها برداشته شود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه بهزیستی همیشه در بزنگاه‌ها گره گشایی می‌کند، تصریح کرد: البته این گره گشایی‌ها و خدمت رسانی‌ها زمانی مورد رضایت خداوند متعال قرار می‌گیرد و عیارش بیشتر می‌شود که خالصانه و متواضعانه باشد.

در ابتدای این دیدار علی محمدقادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور هم با ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان، گفت: توانمند سازی خانواده‌های تحت پوشش در شهرها و روستاها، رسیدگی بیشتر به وضعیت سالمندان، ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان در خانواده‌های مستضعف و حمایت‌های خاص از بانوان سرپرست خانوار را از اولویت‌های این سازمان برشمرد.

وی افزود: در حال حاضر نیاز به تغییر ساختار در بهزیستی دارای اهمیت است که از دولت و وزارت تعاون خواسته ایم ما را حمایت کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر امروز خود به استان از آسایشگاه نگهداری معلولان ذهنی و سالمندان قم واقع در خیابان آسایشگاه بازدید کرد

کد خبر 54720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد