مستمری بخش عمده‌ای از پشت‌نوبتی‌های بهزیستی از فروردین ماه برقرار می‌شود

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بهزیستی کشور در آئین تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی آذبایجان غربی، گفت: امانتداری و ارائه خدمت در این سازمان متمایز بسیار مهم است و باید در مقام اجابت، این ارایه خدمت به بهترین نحو به جامعه هدف انجام شود. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محمد نصیری» معاون فرهنگی و امور اجتماعی بهزیستی کشور در آئین تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی آذبایجان غربی با بیان اینکه این استان در حوزه خیر جمعی جز استان‌های پیشگام است، گفت: تاسیس بیمارستان امید، فعالیت خیریه‌ها و مشارکت خیرین در استان نشان‌دهنده نیت‌های بلند مردم در این امور است. 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بهزیستی کشور مسئولیت و پست و مقام مدیران را یک امانت دانست و افزود: اگر مدیری به جایگاه و مسئولیتی که در نظام جمهوری اسلامی به آن سپرده شده جزء به دیده امانت به این جایگاه بنگرد حتماً بازنده است. 

وی با بیان اینکه همه جایگاه‌ها و مسئولیت‌ها مقدس است اما بهزیستی بواسطه ارایه خدمت به افراد مضطر و نیازمند یاری، جایگاه مقدسی و ویژه تری دارد، افزود: امانتداری و ارائه خدمت در این سازمان متمایز بسیار مهم است و باید در مقام اجابت، این ارایه خدمت به بهترین نحو به جامعه هدف انجام شود. 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بهزیستی کشور ضمن قدردانی از تلاش‌های ۷ ساله مدیرکل بهزیستی سابق، برای محمدپوری به عنوان سرپرست جدید این اداره‌کل آرزوی موفقیت کرد و گفت: امید است با همت مضاعف در جهت پیشبرد اهداف سازمان و اهداف نظام جمهوری اسلامی گام‌های موثری بردارید. 

کد خبر 53674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =