دیدار جانشین معاونت اجتماعی سازمان بسیج مستضعفان با سرپرست بهزیستی ایلام

سرهنگ "فلاح" جانشین معاونت اجتماعی سازمان بسیج مستضعفان کشور روز شنبه با حضور در اداره کل بهزیستی ایلام با سرپرست این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی بهزیستی ایلام، در این دیدار سرهنگ فلاح با اشاره به ضرورت هم افزایی و همدلی بین دستگاه ها مختلف کشور گفت: با فرهنگ سازی و گفتمان سازی بسیاری از آسیب ها و مشکلات اجتماعی مرتفع می شود.

به گفته وی، اصل گفتمان انقلاب اسلامی که وحدت، همدلی و مردمی بودن است باید حفظ شده و برای رفع مشکلات همه با ید اتحاد داشته باشند.

"حسین نورعلیوند" سرپرست اداره کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارهای بزرگی در راستای خدمت رسانی به مردم بویژه مناطق محروم انجام داده که مصداق بارز آن تشکیل گروه های محلی در نقاط مختلف شهری و روستایی است.

وی ادامه داد: خدمت رسانی مجموعه سپاه و بسیجیان تا حدی اثرگذار بوده که رد پای آنها در این مناطق قابل رویت است و خدماتی ماندگار داشته اند.

در این دیدار سرهنگ "مهدوی" معاونت اجتماعی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام نیز با اشاره به راه اندازی مرکز جامع ترک اعتیاد در استان بر ضرورت حمایت مالی از این مرکز که توسط بخش خصوصی اداره می شود تاکید کرد.

در ادامه "کریمی" دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز با اشاره به وجود 52مرکز درمان معتادان در استان گفت: سرانه این مراکز در کشور به ازای هر 280نفر یک مرکز بوده ولی در ایلام به ازای هر 200نفر یک مرکز وجود دارد.

کد خبر 53601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد