تشکیل ستاد ماه مبارک رمضان در بهزیستی قم

ضیافت همدلی توسط بهزیستی در ماه مبارک رمضان اجرا می شود .

سید صادق میرئی سرپرست اداره مشارکتهای مردمی بهزیستی قم ضمن اعلام این خبر افزود : اولین جلسه ستاد ماه مبارک رمضان به ریاست مدیر کل و دبیری اداره مشارکتهای مردمی و با حضور اعضا در ستاد بهزیستی قم تشکیل شد.

میرئی با اشاره به برنامه های این اداره کل جهت جلب و جذب مشارکتهای مردمی در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد : به منظور هماهنگی بیشتر و برنامه ریزی منسجم و استفاده از تمام ظرفیتهای موجود در استان اولین جلسه ستاد ماه مبارک رمضان امروز برگزار شد و ضمن تبادل نظر و بررسی راه های جلب و جذب مشارکتهای مردمی و تامین مایحتاج مددجویان در این ماه مبارک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرپرست اداره مشارکتهای مردمی بهزیستی قم افزود: همزمان با سراسر کشور پویش ضیافت همدلی با محوریت دعوت از مسولین و خیرین و صاحبان کارخانجات و صنایع و... از مراکز بهزیستی( مشروط به مناسب بودن وضعیت کرونایی استان ) ، برگزاری جشن گلریزان با همکاری خیرین و نیکوکاران جهت تامین جهیزیه ، سبدهای غذایی ، لوازم خانگی و... جهت جامعه هدف ، استفاده از ظرفیتهای ارزشمند رسانه استانی و خبرگزاری ها ، پایگاه های خبری و فضای مجازی جهت هدایت نذورات و کمکهای مردمی به سمت نیازمندان و جامعه هدف ، تهیه سبدهای غذایی ویژه خانوارهای تحت پوشش با همکاری خیرین واصناف، گستراندن سفره های کریمانه اطعام و افطار ایتام و نیازمندان ، تامین نیازهای مراکز شبانه روزی نگهداری سالمندان و معلولین ، توزیع غذای گرم با رعایت ضوابط بهداشتی و ... از جمله برنامه ها و پیشنهادات مطرح شده و مصوبات جلسه بود .

کد خبر 53596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد