خیرین در پویش عیدانه مددجویان بهزیستی را یاری کنند

مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به راه‌اندازی پویش عیدانه بهزیستی گفت: همزمان با اعیاد مبارک رجب و شعبان با پویش عیدانه درصدد جلب و جذب کمک‌های مردمی در قالب تهیه، تأمین و توزیع بسته‌های غذایی و پوشاک هستیم.

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم ضمن عرض تبریک پیشاپیش عید بزرگ مبعث و همچنین نیمه شعبان با اشاره به اعمال وارده در این اعیاد خاطر نشان کرد : امام صادق(ع) فرمود: هر کس در ماه شعبان صدقه دهد، خداوند متعال، صدقه او را پرورش می‌دهد لذا با عنایت به ضرورت بهره گیری از برکات این اعیاد مبارک و تاکیدات بزرگان دینی جهت بهرمندی اقشار نیازمند از فیوضات و برکات  این اعیاد و فلسفه عملی بزرگداشت نمیه شعبان که همانا برقراری عدل ، قسط و برابری و رفع فقر و ... است از عموم مردم شریف و سخاوتمند استان ، خیرین و نیکوکاران ، بیوت مراجع و علما ، مدیران و مسولین ، صاحبان صنوف و کارخانجات و... درخواست می کنیم در راستای رسالت اجتماعی خود و به لحاظ شرایط سخت معیشتی  مددجویان   ، بهزیستی را در ایام شب عید در تامین پوشاک ، مواد غذایی و نیازمندی های مراکز و مددجویان یاری کنند .

وی ادامه داد: کلیه مراکز بهزیستی به‌صورت حضوری و یا با هماهنگی با شماره تماس  ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ آماده دریافت نذورات و کمکهای غیرنقدی هستند و جهت واریز برای مبالغ اهدائی نقدی هم شماره کارت 2588-7618-9570-6367 و کد دستوری #9090*741* مشارکت‌های مردمی بهزیستی حضور مردم نیکوکار و خیرین عزیز معرفی می‌شود.

لازم به ذکر است در دو روز گذشته با مشارکت خیرین   ۴۳۰  عدد بن خرید  کفش به مبلغ هر کدام   ۱۶۰۰۰۰    هزار تومان  و ۴۳۰  عدد بن خرید  پوشاک هر کدام به مبلغ  ۴۱۰هزارتومان تهیه و در حال توزیع بین مددجویان است و این فرایند با مشارکت خیرین در شب عید و آستانه ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت .

کد خبر 52861

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد