بهزیستی سازمانی مولود انقلاب،  تخصصی، خدمتگزار و فارغ از نگاه سیاسی است

 مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی و سازمانی تخصصی ,فارغ از هرگونه مسائل سیاسی و خدمت گذار است که هدف آن خدمت به آحاد جامعه هدف در اقصی نقاط کشور است .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، علیرضا انجلاسی عنوان کرد: نگاه به سازمان بهزیستی نگاه تخصص محور در عرصه خدمت هست و امید است بتوانیم منبع خیر و برکت برای رسیگی به امور افراد دارای معلولیت و مددجویان باشیم که با همدلی و وفاق پیش از پیش برای خدمت به جامعه هدف گام برداریم.
وی فصل جدید مدیریت سازمان بهزیستی و سیاست و رویکرد رئیس سازمان را حضور در خط مقدم خدمات دهی به جامعه هدف که همانا ادارات و شهرستانها هستند عنوان نمود و گفت : از نقطه نظرات، بارش افکار؛ رویکرد های نوین و استفاده از ظرفیت نخبه گان در بدنه ی کارشناسی بهزیستی و بهره مندی از  ابداعات، خلاقیتها و نوع آوری ها و تحول گرایی در جهت ارائه خدمات هدفمند به جامعه باید بهره جست.
انجلاسی بومی نگری و نگاه خلاقانه و تحول گرا را در ارائه ی خدمات مهم ارزیابی کرد و افزود: امید آفرینی با ایجاد تولید طرح های خلاقانه و زود بازده و امید بخش برای جامعه هدف می تواندفصل جدیدی از ارائه خدمات به جامعه بزرگ بهزیستی را رقم بزند.

کد خبر 52789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد