به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، ساکنان استان تهران برای برقراری ارتباط با این سامانه و اعلام درخواست و شکایت میتوانند ساعت ۱۱ از طریق شمارهگیری ۱۱۱ با سرپرست بهزیستی استان تهران ارتباط برقرار کنند.
این سامانه برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راهاندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخشهای مختلف آسانتر شود و به نظر میرسد بهرهمندی از این سامانه در شرایط کرونا به ویژه برای مددجویان بهزیستی افزایش یابد.
قابل توجه اینکه گزارش سامد به صورت دورهای برای مرکز ارتباطات ریاستجمهوری ارسال میشود تا مشکلات عمومی مردم نیز از طریق مسئولان کشوری مورد پیگیری قرار گیرد.
نظر شما