کلیه موسسات تحت نظارت بهزیستی ارزیابی و رتبه بندی می شوند

کلیه موسسات و تشکلهای غیردولتی تحت نظارت بهزیستی قم براساس شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی و رتبه بندی می شوند.

سید صادق میریی سرپرست اداره مشارکتهای مردمی بهزیستی استان قم ضمن اعلام این خبر افزود : طرح ارزیابی و رتبه بندی موسسات تحت نظارت بهزیستی استان قم به استناد ماده 62 دستورالعمل تاسیس اداره و انحلال مراکز و موسسات تحت نظارت سازمان بهزیستی از ابتدای بهمن ماه سال جاری آغاز شده و همچنان در حال اجرا می باشد .

میریی خاطرنشان کرد : در این طرح دو تیم ارزیاب متشکل از نماینده دبیرخانه کمیسیون ماده 26، نماینده معاونت تخصصی، نماینده دفتر حراست ،نماینده دفتر بازرسی و نماینده امور مالی  ضمن انجام بازدید میدانی از موسسات  و بررسی مدارک و مستندات مربوط به شاخص های تعیین شده عمومی و اختصاصی اقدامات مربوط به تعیین امتیاز و رتبه بندی موسسات را انجام می دهند .

سرپرست اداره مشارکتهای مردمی بهزیستی استان قم اهم شاخص های اختصاصی مورد ارزیابی موسسات را مباحث مالی و مالیاتی ، اسناد و مستند سازی ، داشتن کد اقتصادی و... و شاخص های عمومی را داشتن پروانه تاسیس معتبر ، ثبت در سامانه ثبت شرکتها ، رضایتمندی معاونتهای تخصصی و... برشمرد و افزود:  نکته قابل توجه در انجام این فرایند این است که مجوزهای موسساتی که دراین رتبه بندی امتیاز پایین تر از سقف تعیین شده را کسب نمایند تمدید نخواهد شد و همچنین سازمان هیچ گونه تفاهم نامه یا قراردادی با این دسته از موسسات انعقاد نمی نماید .

لازم به ذکر است تعداد 60 موسسه فعال دارای مجوز از بهزیستی استان قم در این طرح مورد ارزیابی قرار می گیرند و موسسات غیرفعال جهت انحلال قانونی موسسه معرفی خواهند شد .

کد خبر 52054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد