نشست مشورتی و همفکری نهادها و گروه های جهادی با سازمان  بهزیستی کشور پیرامون کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی

جلسه هماهنگی فعالیتهای اجتماع محور نهادها و گروه های جهادی با موضوع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی به دعوت بهزیستی استان قم ظهر روز دوشنبه ۱۱بهمن برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور معاون راهبری و توسعه مراکز خدمات بهزیستی کشور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمزه شریفی دوست، مدیرکل بهزیستی استان قم و نمایندگانی از خانه های سبز و اعتماد سپاه، جامعه مبلغان تخصصی و قرارگاه خاتم برگزار گردید هر یک از گروه های فعال در محلات به شرح و توضیح اقدامات و معرفی پتانسیل های مجموعه خود پرداخته و جهت اجرای یک الگوی متحد بر مبنای تقسیم کار حرفه ای به محوریت اداره کل بهزیستی استان قم هم داستان شدند.

دکتر شریفی دوست با اشاره به ظرفیتهای خوب استان قم در حوزه فعالیت های اجتماع محور گروه های جهادی، آمادگی همه جانبه بهزیستی کشور جهت حمایت از طرح های پیشنهادی استان قم را اعلام نموده و بر لزوم هم افزایی و تشریک مساعی دستگاه ها نهادها و گروه های مردمی و جهادی در راستای راه اندازی و پیشبرد اهداف نهضت کنترل و کاهش آسیب در استان تاکید نموده و براز امیدواری کردند که به زودی الگوی موفقی از این استان جهت اجرا و پیاده سازی در کل کشور تهیه و ارائه گردد.

در پایان مقرر شد پیوست عملیاتی طرح با حضور کلیه اعضای جلسه تهیه و جهت تصویب نهایی و ابلاغ به معاونت راهبردی بهزیستی ارسال گردد.

کد خبر 51401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد