تاکید بر راهبری سازمان بهزیستی کشور با هدف خدمت‌رسانی به جامعه هدف

رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست هم‌اندیشی و تبادل‌نظر پیرامون اقدامات راهبردی، سیاست‌های پیشرو، مشکلات و چالش‌های موجود و راهکارهای عملیاتی پیشنهادی با معاونین و مدیران ستادی، گفت: تفاوت‌ در نگرش‌ها وجود دارد اما در کنار همدیگر یک مجموعه را با هدف خدمت‌رسانی به جامعه هدف راهبری می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، نشست هم‌اندیشی و تبادل‌نظر پیرامون اقدامات راهبردی، سیاست‌های پیشرو، مشکلات و چالش‌های موجود و راهکارهای عملیاتی پیشنهادی با حضور «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاونین ستادی برگزار شد.

در ابتدای این نشست معاونین توانبخشی، پیشگیری، اجتماعی و مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور گزارشی مبسوط از حوزه فعالیت و خدمات ارائه شده به جامعه هدف ارایه کردند که رئیس سازمان بهزیستی کشور پس از استماع این گزارش‌ها با یادی از شهید معزز محمدعلی فیاض‌بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی کشور، عنوان کرد: برنامه‌های مطروحه در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد چالش‌ها و آسیب‌ها با قید فوریت آنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه کرونا عرصه را برای همگان تنگ کرده است، اذعان کرد: چه بسا که دهک‌های پایین مشمول دریافت خدمات بهزیستی به شدت دچار مشکل شدند و این نهاد حمایتی تنها موسسه‌ای شده است که فقط تخصیص می‌دهیم البته برنامه‌های خوبی طرح‌ریزی می‌شود و چون به مرحله اجرا نمی‌رسد در پایان سال دچار مشکل می‌شود؛ لذا با حوزه برنامه‌ریزی در معاونت‌های تخصصی و همچنین در ساحت معاونت پشتیبانی مذاکره خواهیم کرد و در این مسیر به عنوان خادم و سرباز در کنار شما هستیم.

قادری با اشاره به تفاوت‌ در نگرش‌ها بر هدف غایی خدمت‌رسانی به جامعه هدف تاکید کرد و گفت: در کنار همدیگر یک مجموعه را راهبری می‌کنیم و مدیران کل استانی چراغ راهشان از ستاد سمت و سو می‌گیرد. مسیر کاملاً مشخص است و اکنون در نیمه دوم ۱۴۰۰ در آستانه برنامه‌ریزی بودجه و قوانین مربوطه ۱۴۰۱ هستیم؛ اخبار و اطلاعات را بررسی کردم و امیدوارم در یک فضای عطرآگین همراه با رهنمودها، انتقادات و پیشنهادات مسیر را طی خواهیم کرد. مشکلاتی در صف استان و شهر تهران وجود دارد از جمله تبعیض، اختلاف میان رتبه و حقوق و ... که در موعد مشخص تلاش می‌کنیم برش استانی، شهری و استانی اتفاق بیفتد. 

کد خبر 45717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =