در آستانه سال تحصیلی مراکز بهزیستی آماده دریافت هدایای مردمی

در آستانه شروع سال تحصیلی جدید کلیه مراکز بهزیستی در سطح استان آماده دریافت کمکهای مردمی هستند.

 دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم ضمن اعلام این خبر و با اشاره به حمایت بهزیستی از جمع کثیری از خانواده های معلولین ، زنان سرپرست خانوار و مستمندان که دارای فرزندان محصل می باشند افزود: این سازمان بر اساس رسالت ذاتی خود در حد توان و اعتبارات دولتی درخدمت جامعه هدف می باشد اما با عنایت به گستردگی نیازمندی ها و عدم پاسخگوئی اعتبارات دولتی همیشه خیرین و نیکوکاران سخاوتمند استان یاور بهزیستی در این زمینه هستند.

پهلوانی با اشاره به نیازهای مبرم دانش آموزان تحت پوشش و احتمال شروع سال تحصیلی به شیوه مجازی یا ترکیبی مهمترین نیاز دانش آموزان را تبلت و گوشی برشمرد و خاطرنشان کرد در سال گذشته با مساعدت خیرین حدود 90 دستگاه گوشی و تبلت جهت دانش آموزان استان تهیه و توزیع گردید و امسال هم تعدادی از فرزندان بهزیستی و معلولین و... نیازمند تامین این اقلام هستند.

مدیرکل بهزیستی قم تامین کیف ، کفش ، پوشاک و لوازم التحریر مورد نیاز را اولویت دیگر این فصل برشمرد و از خیرین و مردم نوع دوست استان خواست در آستانه ایام اربعین حسینی نذورات خود را به سمت تامین نیازهای مددجویان سوق دهند .

                                                          لازم به ذکر است کلیه مراکز بهزیستی به صورت حضوری و یا با هماهنگی  با شماره تماس  ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ آماده دریافت کمکهای مردمی هستند  و جهت واریز مبالغ اهدائی نقدی هم شماره کارت ۲۵۸۸-۷۶۱۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مشارکتهای مردمی بهزیستی حضور مردم نیکوکار و خیرین عزیز معرفی می گردد.

کد خبر 42672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد