برگزاری نشست مشترک شورای عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر سازمان بهزیستی گیلان

صبح روز دوشنبه ۱۴ تیر نشست مشترک شورای عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر سازمان بهزیستی گیلان با حضور تکاملی مسئول امور فرهنگی ، پورحبیبی مشاور امور بانوان ، حجت الاسلام حمید نادم دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر، لیلا مهدی پور دبیر شورای عفاف و حجاب و اقامه نماز و کارشناسان و رابطین فرهنگی حوزه های تخصصی در سالن خزائلی بهزیستی گیلان برگزار شد.

خانم مهدی پور دبیر شورای عفاف و حجاب با تأکید بر اهمیت حجاب در حفظ بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی و لزوم توجه به امرعفاف و حجاب در  سازمان بهزیستی اظهار داشت: در مقطعی که مقام معظم رهبری از شبیخون فرهنگی دشمنان بر علیه نظام خانواده و سنتهای اصیل ایرانی و اسلامی صحبت می کنند، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از ضروریات است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی به لحاظ تعامل مستقیم با افراد مختلف و قشر آسیب پذیر جامعه میتواند در این راستا اثر مثبتی داشته باشد افزود: از آثار و نتایج مهم عفاف و حجاب در جامعه، ایجاد سلامت و آرامش روانی، حفظ تحکیم بنیان خانواده، کاهش آسیب های اجتماعی برای آحاد جامعه است .

به همین منظور با توجه به در پیش رو بودن هفته عفاف و حجاب وگرامیداشت ۲۱ تیرماه روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید، برنامه های پیشنهادی اعم از برگزاری نشست های آموزشی و تخصصی برای کارکنان، برگزاری وبینارهای آموزشی، تجلیل و تقدیر از زنان محجبه و منتخب، تجلیل از فرزندان محجبه کارکنان، برپایی نمایشگاه محصولات حجاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و برنامه های متنوع فرهنگی .... مطرح گردید.

همچنین حجت الاسلام حمید نادم دبیرشورای امر به معروف  و نهی از منکر بیان داشت : تلاش جهت احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک وظیفه شرعی ، عمومی در تمام مسائل جامعه ، خصوصاً گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در سازمان از وظایف تک تک کارکنان و مدیران است‌.

کد خبر 39299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد