در راستای تجلیل از کارکنان دارای معلولیت، لوح تقدیر مدیرکل دارایی استان به ذی حساب بهزیستی خراسان رضوی اهدا شد

لوح تبریک مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی معلولین، تقدیم ذی‌حساب اداره کل بهزیستی استان که در شمار افراد دارای معلولیت شدید است شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، این لوح تبریک و تقدیر توسط معاون نظارت مالی و رئیس خزانه‌ معین استان خراسان رضوی که 13 آذر در بهزیستی استان حضور یافته بود تقدیم محمد تقی عباسعلی‌پور گردید.

در نشست کوتاهی که در حاشیه‌ی این تبریک و تهنیت، در اتاق ذی‌حساب بهزیستی استان برگزار گردید، عباسعلی‌پور بر تأمین به موقع نقدینگی برای پرداخت‌های مؤسسات غیر دولتی و اسناد شهرستان‌های بهزیستی تأکید کرد.

همچنین معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی در خصوص رفع موانع و تسهیل در خدمات مورد نیاز برای فروش املاک مازاد بهزیستی خواستار مساعدت اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی شد.

معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین خراسان رضوی نیز ضمن تبریک و تهنیت روز جهانی معلولین، از اینکه یک فرد دارای معلولیت شدید جسمی حرکتی، با تلاش شبانه‌روزی به درجات بالای تحصیلی نائل آمده و به کسب این موقعیت اداری رسیده، ابراز خوشحالی و خوشنودی کرد.

غلامرضا نژاد حاجی با بیان اینکه در میان مسؤولان دارایی استان، تعداد دیگری از مددجویان بهزیستی حضور دارند گفت: این امر نشان می‌دهد که بیشتر افراد دارای معلولیت، دارای قابلیت‌های و استعدادهای ویژه‌ای هستند که باید مورد توجه و پرورش قرار گیرد و بهزیستی، سهم بالایی در بروز و ظهور این استعدادها داشته است.

وی در خصوص تقاضاهای ذی‌حساب و معاون پشتیبانی بهزیستی استان در مورد مسائل مطروحه گفت: این موارد را در اداره کل استان پیگیری می‌کنم و تلاش می‌کنیم در هر دو مورد، تلاش‌مان به نتیجه‌ی مورد نظر برسد.

کد خبر 27060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد