به گزارش روابط عمومی بهزیستی اردبیل، با رونمایی از این سامانه ملی نظارت مردمی، تمامی شهروندان و افراد جامعه هدف بهزیستی می توانند با شماره گیری ۱۴۸۲ شکایات و درخواست های خود را از تمامی مراکز و موسسات وابسته به بهزیستی استان، مطرح نمایند تا دراسرع وقت به مطالبات این عزیزان رسیدگی شود.
گفتنی است با ایجاد و راه اندازی سامانه دیده بان رسیدگی به کلیه درخواست ها و شکایات مردمی با سرعت و دقت بیشتری انجام خواهد شد همچنین در برخی از موارد هم می توان با پیشنهادات و ایده های ارزنده مطرح شده، در ارتقاء کیفیت خدمات به افراد جامعه هدف موثر واقع شد.
لازم به ذکر است شماره تلفن ۱۴۸۲ و شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۰۸۵۳۰ بصورت شبانه روزی آماده دریافت و پاسخگویی به تمامی درخواست ها، شکایات، نظرات، ایده ها، مطالبات و تماس های شهروندان می باشد.
نظر شما