مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به راه اندازی سامانه کشوری نظارت مردمی بهزیستی کشور با نام دیده بان گفت: شهروندان و جامعه هدف بهزیستی میتوانند شکایات خود از مراکز تحت نظارت بهزیستی اعم از مهدهای کودک، مراکز مشاوره و روانشناسی، مراکز روزانه و شبانه روزی توانبخشی معلولین و سالمندان، بیماران روانی مزمن، کمپهای ترک اعتیاد ومراکز نگهداری ایتام و کودکان کار و بی سرپرست و کلینیکهای مددکاری و ... را در سامانه دیده بان ثبت کنند تا بررسی و رفع شود.
وی دقت، سرعت و صحت در رسیدگی به درخواستها و شکایات را شعار و هدف این سامانه برشمرد و افزود: در کنار دریافت شکایات، این سامانه همچنین آماده دریافت پیشنهادها و ایدههای همشهریان و جامعه هدف بهزیستی در جهت ارتقای سطح خدمات و رفع نواقص و مشکلات است.
مدیر کل بهزیستی مازندران افزود :شماره تلفن ۱۴۸۲سامانه دیده بان بصورت شبانه روزی آماده دریافت و پاسخگویی به تماس های شهروندان و ثبت نظرات مردمی است.
نظر شما