دریافت گزارشات مردمی، پیشنهادات، انتقادات و شکایت در سازمان بهزیستی کشور با تماس به خط ۱۴۸۲

سامانه ملی نظارت مردمی با عنوان دیده بان(خط ۱۴۸۲) بصورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان بهزیستی کشور و مدیران کل بهزیستی استانها در سراسر کشور افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان آیین افتتاح سامانه ملی دیده بان(خط ۱۴۸۲) با حضور دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیران کل  بهزیستی استانها  در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.


علیرضا ایزدپور در گفتگو با روابط عمومی در آیین افتتاح سامانه دیده بان گفت : سازمان بهزیستی کشور به عنوان یکی از دستگاه های حمایتی در بخش دولتی دارای بیشترین ارتباط با مردم در سطح جامعه است ، برقراری ارتباط موثر دوسویه در راستای توانمندی جامعه هدف و ایجاد رضایتمندی در جهت تکریم توانخواهان سازمان بهزیستی از دیگر وظایف مهم این سازمان می باشد و تاکنون سازمان بهزیستی توانسته است اقدامات شاخص، متعدد و موثری را در کارنامه خود به ثبت برساند.


 ایشان در ادامه : با پیشرفت تکنولوژی، شیوه ارائه خدمات نیز به جامعه هدف در سازمان بهزیستی کشور شکل متفاوتی به خود گرفته است و یکی از اقدامات اجرایی بهزیستی در این راستا راه اندازی سامانه ملی دیده بان(خط ۱۴۸۲) است که این امر توسط دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات به مرحله اجرا رسیده است.


ایزدپور در بیان توضیحات این خط اظهار داشتند :  سامانه ملی دیده بان خدمات گسترده ی شامل دریافت گزارشات مردمی، انتقادات، پیشنهادات، شکایات، رصد و نظارت بر عملکرد مراکز تحت نظارت سازمان را بر عهده دارد، این سامانه با رعایت اصل رازداری و حفظ اطلاعات شخصی، شفافیت و صداقت در پاسخگویی در راستای نیل به اهداف عالی سازمان و افزایش سطح رضایتمندی، اعتماد عمومی و با ارائه مستندات مبتنی برقوانین، مقررات، دستورالعملها و بخشنامه ها خود را ملزم به پیگیری و پاسخگویی  دقیق و در کمترین زمان به تماس گیرندگان تا حصول نتیجه می داند.


مدیرکل بهزیستی استان در ادامه : صرفه جویی در زمان و وقت، ثبت پیشنهادات و استفاده از آنها در برنامه ریزی سازمان، پاسخگویی آسان، سریع و کارآمد،   کاهش خطا، امکان مدیریت از راه دور، امکان ثبت رویدادها و استفاده از ذخایر و بانک های اطلاعاتی از دیگر مزایا و مزیت های این سامانه اعلام و ابراز داشتند : صندوق صوتی بارگذاری شده در این سامانه از قابلیتهای این سامانه می باشد که جامعه هدف کم بینا و نابینا نیز می توانند از خدمات این سامانه بهره مند شوند.

کد خبر 26075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد