محمد علیمرادی کارشناس مسول دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان قم با اشاره به راه اندازی سامانه کشوری نظارت مردمی بهزیستی کشور با عنوان دیده بان افزود : شهروندان و جامعه هدف سازمان بهزیستی می توانند شکایات خود از مراکز تحت نظارت این اداره کل اعم از مهدهای کودک ، مراکز مشاوره و روانشناسی ، مراکز روزانه و شبانه روزی توانبخشی معلولین و سالمندان ، بیماران روانی مزمن ، کمپ ها و مراکز درمان معتادین ، مراکز نگهداری ایتام و کودکان بی سرپرست و کار و خیابان ، اورژانس اجتماعی 123 و کلینیک های مددکاری و ... را در این سامانه ثبت کنند تا بررسی و رفع شود.
علیمرادی دقت ، سرعت و صحت در رسیدگی به درخواست ها و شکایات را شعار و هدف این سامانه برشمرد و افزود در کنار دریافت شکایات ، این سامانه همچنین آماده دریافت پیشنهادات و ایده های عموم همشهریان محترم و جامعه هدف بهزیستی در راستای ارتقاء سطح خدمات و رفع نواقص و مشکلات می باشد .
مسول دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی قم افزود شماره تلفن 1482 در تمام ساعات شبانه روزی در خدمت همشهریان می باشد و شماره پیام کوتاه 30008530 دفتر مدیریت عملکرد هم برای این منظور و ارسال پیام کوتاه در نظر گرفته شده است .
نظر شما