افتتاح و کلنگ‌زنی ده‌ها پروژه‌ی بهزیستی خراسان رضوی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 4میلیارد تومان

بیش از 30 واحد مسکونی مددجویی در هفته‌ی دولت، در خراسان رضوی کلنگ‌زنی یا بهره‌برداری می‌شود.

به گفته‌ی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی، پروژه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی مسکن مددجویان بهزیستی در شهرستان‌های فیروزه، گناباد، جوین، خوشاب، نیشابور، با حضور مدیر کل بهزیستی انجام می‌شود.

محسن توحیدی مقدم گفت: همچنین دو مرکز توانبخشی، دو مرکز شبانه‌روزی، یک مرکز مشاوره، 5 کارگاه اشتغالی و دو خانه فرزندان در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح می‌شود.

وی یادآور شد: با وجود محدودیت‌های بودجه‌ای سال جاری و با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی کشور، کارهای عمرانی و اشتغالی بهزیستی و مسائل معیشتی مددجویان، همچنان اولویت بهزیستی است و با قوت به آنها پرداخته می‌شود.

توحیدی مقدم تصریح کرد: در مجموع 38 میلیارد و 590 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی بهزیستی برای این پروژه‌ها هزینه شده و میلیاردها ریال مشارکت خیرین عزیز نیز برای این موارد اختصاص یافته است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی اظهار داشت: امروز یک‌شنبه دو پروژه‌ی مسکن در گناباد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، چهارشنبه مدیر کل بهزیستی به فیروزه و نیشابور خواهد رفت که چند پروژه را افتتاح و بازدید کند و پنجشنبه نیز معاون توانبخشی این نهاد به سبزوار سفر می‌کند تا پروژه‌های توانبخشی و اجتماعی را افتتاح کند.

وی ادامه داد: همچنین 12 شهرستان خراسان رضوی، پروژه‌های اشتغالی، اجتماعی، مسکن و توانبخشی دارند که مسؤولان شهرستان، آنها را افتتاح می‌کنند به جهت اینکه مدیران بهزیستی استان، به خاطر تعدد پروژه‌ها و برنامه‌های هفته‌ی دولت، امکان حضور در همه‌ی شهرستان‌ها را ندارند.

کد خبر 22013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد