* خوش برخوردی – اخلاق مناسب با شان ارباب رجوع و جدیت در کار – صبر و شکیبایی در ارتقاء خدمات به مراجعین در چهار چوب قوانین ضوابط و مقررات اداری.
* توجه کافی و مناسب به روحیات و شرایط جسمانی مراجعین و تاکید بر مقام و منزلت مراجعین به عنوان یک انسان نیازمند.
* تاکید بر اجرای امور محوله و عدم اهمال در برآوردن نیازهای مراجعین در چهارچوب قوانین و مقررات و ضوابط موجود.
* رعایت کامل شئونات اسلامی اعم از آراستگی – نظافت شخصی با تاکید بر مقام والای انسانی
* تلاش در جهت استفاده هر چه بهتر از اطلاعات و دانش و علم روز و ارتقا توان علمی و تخصصی در حیطه امور محوله.
* ارائه راهنمائی های لازم و مناسب و جلوگیری از سردرگمی ارباب رجوع با استفاده از راهکارهای مناسب اطلاع رسانی.
* تاکید بر حفظ رازداری حرفه ای و امانت داری در اطلاعات فردی و خانوادگی مراجعین.
* دقت و جدیت در اتخاذ روند صحیح و کامل ارائه خدمات به ارباب رجوع.
* رعایت اصول صرفه جویی و امانت داری در استفاده و بهره وری هر چه بهتر از امکانات موجود.
* پرهیز از تشریفات غیر اصولی و زائد در ارائه خدمات به مراجعین.
* تمایلات مثبت به کار در ارائه خدمات به مراجعین.
* تاکید بر تشویق پرسنل کوشا و ساعی و تنبیه و برخورد مناسب با نیروهایی که در امور محوله فعالیت مناسبی ندارند.
* ارائه سرویسهای مختلف خدماتی به مراجعین و جلوگیریئاز رنجش و خستگی ارباب رجوع.
* تهیه بروشور های مختلف اطلاعاتی جهت ایجاد رابطه مناسب با ارباب رجوع.
نظر شما