روز روابط عمومی و ارتباط، فرصت مغتنمی است تا از زحمات و تلاشهای بیدریغ کارشناسان و فعالان محترم این حوزه قدردانی کنیم. بهزیستی به عنوان سازمانی که در پی خدمت به قشرهای آسیبپذیر جامعه است، نمیتواند دستاوردهای خود را بدون همکاری و پشتیبانی دلسوزانه شما در حوزه روابط عمومی تصور کند. شما در خلق تصویر درست از خدمات بهزیستی، انتقال پیامهای انساندوستانه و اطلاعرسانی شفاف به مردم، همواره پیشتاز بودهاید.
روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی است برای بازشناسی ارزشهای والای روابط عمومی که متاسفانه گاهی آنطور که باید، دیده نمیشود. اما باید بدانید که هر کلمه، هر پیام و هر لحظهی تلاش شما در راستای ارتقای آگاهی عمومی و بهبود کیفیت زندگی افراد نیازمند، در دل تاریخ سازمان بهزیستی ثبت خواهد شد.
روابط عمومی قلب تپندهی هر سازمان است که میخواهد پیام انساندوستی و خدمت به مردم را به بهترین شکل ممکن منتقل کند. با تشکر و قدردانی از تمامی همکاران عزیز در این حوزه، امیدوارم که در سالهای پیشرو با بهرهگیری از همدلی، تخصص و اخلاق حرفهای، در مسیر خدمت به جامعه هدف و ارتقای سازمان بهزیستی گامهای مؤثرتری بردارید.
نظر شما