مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این جلسه، گفت: وظیفه ما در روابط عمومی بهزیستی، تزریق امید و شادکامی و بازتاب رویدادهای مثبت و دستاوردهای سازمان است. تکرار گلایهها و تمرکز مداوم بر کاستیها، ناخواسته موجب القای ناامیدی در میان همکاران میشود.
مهدی برجی تاکید کرد : باید حال شما خوب باشد تا حال مددجو را بتوانید بهبود ببخشید .ابراز ناامیدی و انرژی منفی در فضای سازمان فقط باعث ایجاد ناامیدی میشود. حال خوب کارکنان بهزیستی، پایه و اساس ارائه خدمات مؤثر و انسانی به مددجویان است. اگر این کارکنان خودشان از حمایت روانی، امنیت شغلی، و احترام اجتماعی برخوردار نباشند، طبیعتاً نمیتوانند با تمام وجود به دیگران کمک کنند. رسیدگی به وضعیت معیشتی، روانی و رفاهی کارکنان بهزیستی، نهتنها یک وظیفه انسانی است، بلکه سرمایهگذاری برای سلامت اجتماعی کل جامعه به شمار میآید.
وی در پاسخ به درخواست همکاران مبنی بر درنظر گرفتن هدایایی به مناسبت روز روابط عمومی برای کارشناسان این حوزه، گفت: با توجه به بازخوردهای دریافتی و به منظور حفظ روحیه همکاری، عدالت سازمانی و جلوگیری از بروز نارضایتی، تصمیم بر آن شده است که از این پس در مناسبتهای خاص، هدیهای به صورت فردی یا گروهی به همکاران اهدا نشود. قدردانی و همراهی متقابل همواره ارزشمند است، اما تلاش داریم این موضوعات در فضایی برابر و بدون ایجاد حس تفاوت دنبال شود. تصمیم بر این شد تا هدایای نقدی در هفته بهزیستی برای تمامی همکاران در نظر گرفته شود. اینکه در باتوجه به مناسبتی خاص از برخی همکاران تقدیر شود و از طرفی در طول سال از همکاری تقدیر به عمل نیاید، موجب ایجاد نارضایتی و دلسردی در میان کارکنان بهزیستی میشود.
نظر شما