در ابتدا حمید بردبار، رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزه، ضمن خوشآمدگویی به حاضرین، بر اهمیت استفاده از فناوریهای نوین در ارتقاء کیفیت خدمات روانشناختی تأکید و بهرهبرداری از سامانه CRMرا گامی مؤثر در یکپارچهسازی فعالیتهای سامانه مشاورهای دانست.
در ادامه خانم ضیایی بامعرفی سامانه CRM ، به تشریح چگونگی اجرای کارگاههای آموزشی در این بستر پرداخت. وی توضیح داد که این سامانه امکان برگزاری دورههای آموزشی حضوری و مجازی را برای مدرسان فراهم کرده و محتوای تخصصی متعددی در حوزههای آموزش والدین و توانمندسازی خانواده در دوران بلوغ ،پیش از ازدواج و آموزش خانواده در آن بارگذاری شده است. به گفته ضیایی، کاربران عمومی میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی crm.behzisti.ir در این دورهها ثبتنام و شرکت کنند.
در ادامه خانم دکتر علوی به معرفی قابلیتهای فنی سامانه پرداخت و آن را ابزاری هوشمند برای ساماندهی اطلاعات مراجعان، ثبت جلسات مشاوره، ارجاعات تخصصی، پیگیری فرآیند درمان و تولید گزارشهای آماری دقیق دانست. وی بر اهمیت استفاده مراکز مشاوره و روانشناسان ازاین سامانه در راستای ارتقای دقت و کیفیت خدمات تأکید کرد. طاهره علوی با اشاره به امکانات گسترده سامانه، به نحوه ثبتنام مراجعین جهت غربال اضطراب کودکان ۵ تا ۶ سال پرداخت . وی اجرای این فرآیند را اقدامی مؤثر برای شناسایی زودهنگام اختلالات اضطرابی در کودکان و مداخله بهموقع روانشناختی عنوان کرد.
سمیه سادات حسینی کارشناس پیشگیری بهزیستی فیروزه نیز بر ضرورت تداوم آموزشها و توسعه زیرساختهای فناورانه در حوزه مشاوره تأکید و به نمایندگی از کارشناسان حاضر خواستار استمرار چنین نشستهایی در سطوح شهرستانی شد.
نظر شما