به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ سیدحسن موسوی چلک با حضور وبیناری در ششمین همایش علمی کاربردی روسای ادارات پذیرش بهزیستی سراسر کشور که در مجتمع فرهنگی آموزشی شهید بهشتی خزرآباد ساری برگزار شد، با تسلیت حادثه اخیر بندر شهید رجایی به خانوادههای درگذشتگان و ملت ایران، گفت: عملکرد کارشناسان پذیرش در ارجاع صحیح ذینفعان بسیار حائز اهمیت است.
وی با تقسیمبندی ذینفعان به دو گروه مراجعان معمولی و سازمانی، افزود: پذیرش خوب، غربالگری دقیق و اولویتسنجی مناسب منجر به ارجاع بهموقع و افزایش رضایت ارباب رجوع میشود.
معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به ضرورت آشنایی کارکنان با قوانین و دستورالعملهای این سازمان، خاطرنشان کرد: موضوعات مرتبط با اداره پذیرش تنها به درون سازمان محدود نمیشود و کارشناسان باید از قوانین سایر نهادها و منابع اجتماعی جامعه نیز آگاهی داشته باشند.
موسوی چلک با ارائه پیشنهاداتی از جمله برگزاری بازدیدهای دورهای از مراکز خدماتدهی و تقویت مهارت گزارشنویسی، تصریح کرد: مراجعان بهزیستی معمولا با مشکلات متعدد مراجعه میکنند و ممکن است با عصبانیت برخورد کنند؛ لذا صبوری، خودمراقبتی و حفظ آرامش از سوی کارکنان ضروری است.
وی در پایان بر شفافیت در ثبت گزارشها و ارجاع صحیح تاکید کرد و گفت: گزارشنویسی دقیق، زمینهساز ارائه خدمات مطلوبتر به ذینفعان است.
نظر شما