بررسی عملکرد اداره پذیرش بهزیستی خوزستان در سال ۱۴۰۳

بعد از ظهر امروز ۳ اردیبهشت ماه،با حضور مدیر کل بهزیستی خوزستان عملکرد اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی درسال ۱۴۰۳ ،تشریح و مورد ارزیابی و تحلیل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،در این جلسه رییس و کارشناسان اداره پذیرش و دفتر ارتباطات مردمی گزارشی از عملکرد این اداره در سال ۱۴۰۳  از جمله  پذیرش وترخیص معلولان ومددجویان درمراکز شبانه روزی ، انتقال وجابجایی پرونده های مددجویان ،آمار درخواستهای مردمی در ملاقاتهای عمومی ،میزهای خدمت و مکاتبات دفتر مقام معظم رهبری وریاست محترم جمهوری ارائه کردند.

در ادامه  ،چالش‌ها ومشکلات وبرنامه های پیش رو و پیشنهادات  اداره پذیرش و هماهنگی  ارائه و بررسی شد.

  مدیر کل بهزیستی استان،با اشاره به نقش مهم اداره پذیرش در بهبود روند خدمات‌رسانی و رضایت‌مندی ارباب رجوع ،پاسخگویی کامل به جامعه هدف وکیفی سازی خدمات ورضایت مندی مددجویان  و ارباب رجوع و اجرای اصول مددکاری حرفه ای برای اقناع آنها را مهمترین هدف واولویت کاری بهزیستی استان برشمرد.

 کریمیان ،ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان اداره پذیرش بر بررسی دقیق‌تر چالش‌های موجود و ارائه راهکارهای خلاقانه برای ارتقای سطح پاسخ‌گویی و سرعت‌بخشی به فرآیندهای اداری تاکید کرد.

کد خبر 135170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد