به گزارش روابطعمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ،
این دیدار با هدف بررسی مسائل و دغدغههای جامعه هدف و پاسخگویی مستقیم به مطالبات آنان برگزار شد. مددجویان حاضر در این نشست ، خواستهها و نیازهای خود را در حوزههای مختلفی چون تأمین مسکن، دریافت تسهیلات اشتغال، تأمین هزینههای درمان و سایر مسائل حمایتی با مدیرکل بهزیستی در میان گذاشتند.
رسول بابایان ضمن استماع دقیق و همدلانه مشکلات و درخواستهای مطرح شده، با تأکید بر اولویت سازمان بهزیستی در رفع دغدغههای اقشار آسیبپذیر، دستورات لازم را در چارچوب دستورالعملهای موجود و با در نظر گرفتن ظرفیتها و منابع در اختیار سازمان صادر کرد.
مدیرکل بهزیستی آذربایجانغربی در حاشیه این دیدار اظهار داشت: «دیدارهای چهرهبهچهره فرصت ارزشمندی برای آشنایی مستقیم با مشکلات مردم و تلاش برای ارائه راهکارهای عملی در راستای ارتقای سطح خدماترسانی است. ما در بهزیستی همواره تلاش کردهایم صدای جامعه هدف را بشنویم و در حد توان، پاسخگوی نیازهای آنان باشیم.»
وی با اشاره به اهمیت تداوم این نوع ملاقاتها، افزود: «تعامل مستقیم با مردم و شنیدن بیواسطه مسائل و مشکلات آنها میتواند مسیر خدمترسانی را شفافتر و کارآمدتر کند. از این رو، این دیدارها بهصورت مستمر در برنامههای اداره کل بهزیستی استان قرار خواهد گرفت.»
این اقدام در راستای سیاستهای دولت مردمی برای ایجاد ارتباط موثر، پاسخگویی و شفافیت در امور اجرایی انجام شده و امید است با تداوم چنین دیدارهایی، بخش قابل توجهی از مشکلات جامعه هدف بهزیستی با سرعت و دقت بیشتری پیگیری و رفع شود.

در راستای اجرای دستور مقام عالی استان مبنی بر برگزاری ملاقاتهای مستقیم و بدون واسطه میان مسئولان و مردم، رسول بابایان، مدیرکل بهزیستی آذربایجانغربی، به همراه معاونین، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی، و رئیس اداره بهزیستی شهرستان ارومیه با جمعی از مددجویان و افراد تحت پوشش این نهاد دیدار و گفتوگو کرد.
کد خبر 135133
نظر شما