خط مشاوره ۱۴۸۰ بهزیستی آماده ارائه مشاوره به عموم مردم در ایام نوروز است

سرپرست بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه خط ۱۴۸۰(صدای مشاور) بهزیستی در خصوص مسائل مختلف از جمله کودکان و نوجوانان، مسائل تحصیلی، تربیتی، خانوادگی، ازدواج، مشکلات فردی و...آماده مشاوره و پاسخگویی حتی در ایام تعطیلات نوروزی است، اعلام کرد: در سال گذشته،  ۱۹ هزار و ۳۶۵ تماس موفق با این خط برقرار شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان مریم کرمی اظهار کرد: تمـامی مشاوران این خط به رعایت اصول رازداری و محرمانه بودن اطلاعات تماس گیرنـدگان متعهدند و با توجه به تنوع تماس گیرنـدگان و گوناگونی مشکلات آنـان، گاه ضـروری است ارجاع جهت مشاوره حضوری نیز صورت پذیرد. 

وی در خصوص ویژگیهای خط مشاوره ۱۴۸۰  به عنوان یکی ازدر دسترس ترین راههای مشاوره تلفنی بیان کرد : این خط در  بخش دولتی  متمرکز بوده و تمـاس گیرنـدگانی که به دلیـل شرایط خاص، شاغل بودن وعـدم دسترسـی به مراکز مشاوره حضوری و... نمی تواننـد ازخـدمات مشاوره حضوری اسـتفاده کنند بسادگی می توانند ازخدمات مشـاوره تلفنی استفاده کنند
این مقام مسئول ادامه داد:  همچنین مشـاوره تلفنی امکان آن را فراهم می سازد تا افراد نیازمنـد در زمان دلخواه و در هر مکانی که به تلفن دسترسی دارند سریع و آسان و به صورت رایگان از کمک های مشاورین متخصص و مجرب بهره مند شوند.
کرمی خاطرنشان ساخت: خط ۱۴۸۰ با اهتمام متخصصان و کارشناسان با تجربه بهزیستی تاکنون توانسته در زمینه‌ ارائه خدمات مشاوره‎ای در زمینه مشکلات فردی، تحصیلی، تعارضات زناشویی، ارائه راهنمایی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره کودک و نوجوان مشاوره تربیتی  و... ارجاع به مراکز تخصصی موفق عمل کند.
سرپرست بهزیستی یادآور شد: خط ۱۴۸۰(صدای مشاور) بهزیستی همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب آماده  ارائه راهنمایی و مشاوره و پاسخگویی به عموم مردم است.

کد خبر 133278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد