به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در این شورا، عدم وجود شبکه سازی را خلأ موجود در بیشتر سازمان ها و نهادها عنوان کرد و افزود: بهزیستی از همه سازمان های دیگر بیشتر نیاز دارد که در بین مردم ورود پیدا کند و این نیاز همان اجتماعی شدن است.
وی با اشاره به اینکه وب سایت در یک سازمان ملی یک منبع رسمی است گفت: وب سایت سازمان باید داده های کاملا متقن، جامع و کاملی داشته باشد که مرجع اصحاب رسانه، محققان و ... باشد.
دکتر حسینی با تاکید بر اطلاع رسانی در زمینه فعالیت های سازمان بهزیستی افزود: فعالیت های متعدد و متنوعی در سازمان بهزیستی در حال انجام است که غالب مردم از وظایف و خدمات بهزیستی آگاهی زیادی ندارد.
رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه بهزیستی سازمانی است که عمیقاً بر مردم استوار است گفت: باید هر طور شده بتوانیم خلا موجود در جامعه که همان اجتماعی شدن سازمان بهزیستی است را جبران کنیم.
وی ادامه داد: به میزانی که لازم است اجتماعی نشده ایم و سیاست های ما به درون جامعه وارد نمی شود.نیاز داریم شبکه ای ایجاد کنیم علاوه بر وب سایت و صدا و سیما، با اتکا به یک شبکه سازمان یافته، سیاست های سازمان بهزیستی را انتقال بدهیم.
دکتر حسینی همچنین تا کید کرد: فعالیت های سازمان مانند یک ریگ باید در دل رودخانه در جامعه جا بیفتد و امواج تولید شده از آن به سطح جامعه برسد و دیده شود. باید فرهنگ، سیاست ها و کارکردهای خود را از طریق شبکه ای که ایجاد می کنیم، منتشر کنیم.
وی بر استفاده از پیام رسان های اینترنتی و مجازی و فعالان فضای مجازی تاکید کرد و گفت: از ظرفیت نخبگان، افراد و تشکل هایی که بیان آنان در جامعه بازتاب گسترده دارد استفاده شود.
رئیس سازمان بهزیستی روابط عمومی ها را سرمایه اجتماعی سازمان عنوان کرد و افزود: روابط عمومی ها علاوه بر این ها به عنوان ابزار کارآمد شدن و بهره ور شدن سازمان هستند که باید در سازمان بهزیستی احیا شود.
نظر شما