دیدار مدیرکل بهزیستی استان با خانواده معزز شهید علی زاده

امروزه هرچه داریم و درسطح بین الملل کسب کرده ایم همه را مدیون خون پاک شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان/ اسماعیل دامیار با همراهی علی رضایی بیاره ،مسئول حراست ودکتر سید فتح اله تقوی ،مسئول امور ایثارگران بهزیستی استان  در راستای اجرای طرح سپاس به دیدار و تکریم از خانواده معظم شهید علی زاده رفتند.

 مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار با بیان اینکه ایثارگری جوانان برومند موجبات پیروزی و سربلندی کشورعزیزمان را در هشت سال دفاع مقدس و حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولین بعنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب است و عیادت  از این عزیزان و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای ما است.

 اسماعیل دامیار خاطرنشان  کرد: امروزه هرچه داریم و درسطح بین الملل کسب کرده ایم همه را مدیون خون پاک شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم .

وی بر ایستادگی در راه شهیدان و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تاکید نمود و افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تاکید کردند که نباید یاد پدران، مادران و همسران شهدا به دست غفلت بیفتد چرا که آنان در این جهاد عظیم شریک و مجاهدند و این ملّت به یاد شهیدان، به نام شهیدان و به خاطره‌ی شهیدان احتیاج دارد.

کد خبر 120918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد