در رسانه | تشکیل دبیرخانه ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی «ایران همدل» در مازندران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از آمادگی پایگاه‌ ها و شعب این جمعیت برای جمع‌آوری کمک‌های مردم نوعدوست استان جهت مسلمانان مظلوم غزه، لبنان و یمن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با بیان اینکه براساس تصمیمات استانی و با توجه ابلاغ استانداری، دبیرخانه ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی‌برای مظلومان غزه، لبنان و یمن با عنوان ایران همدل در این جمعیت تشکیل شده است گفت: تمام توان عملیاتی و پشتیبانی جمعیت هلال احمراستان مازندران در این راستا تمرکز یافته است تا کارنامه درخشانی از نوع دوستی مردم استان به ثبت برسد.

وی با اعلام اینکه هم استانی‌های نیک اندیش و نیک سیرت می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های ۹۹۹۹۹ بانک ملی با کد دستوری (# ۱*۱۱۲*)، ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ بانک مرکزی با کد دستوری (# ۵*۱۱۲*) و ۹۹۹۹۹ بانک ملت با کد دستوری (# ۷*۱۱۲*) و یا در صندوق‌هایی که به همین منظور طراحی شده است واریز کرده و همچنین کمک‌های غیر نقدی خود را نیز به شعب و پایگاه‌های جمعیت هلال احمراستان تحویل دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران مایحتاج و ملزومات غیرنقدی را شامل؛ پتو، چادراسکان، زیرانداز، بالش، انواع کنسرو، ماکارونی، خرما، رب گوجه، انواع شوینده و لوازم بهداشتی، پوشاک، سیم برق و سرپیچ و سیم سیار، سرویس پخت و پز و قابلمه و تابه و... اعلام کرد.

فخاری با تاکید بر ضرورت مشارکت همه جانبه آحاد مردم نوع دوست استان در این طرح گفت: مسلمانان تحت ستم غزه، لبنان و یمن بیش از هرزمان دیگری به کمک‌های ما نیاز دارند و باتوجه به توحش رژیم صهیونی در هدف قراردادن زیرساختها، ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم تا جای ممکن و مقدور به کمک آنان بشتابیم.

کد خبر 120898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد