رسیدگی به مشکلات خانواده های دارای معلول،اولویت دستگاههای اجرایی

سعید شکورزاده فرماندار شهرستان چایپاره بهمراه« مینا خضرلو »رئیس اداره بهزیستی به مناسبت روز عصای سفید با چند خانواده دارای معلول بینایی تحت پوشش در روستای گورش بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چایپاره؛
« سعید شکورزاده» فرماندار شهرستان چایپاره بهمراه« مینا خضرلو »رئیس اداره بهزیستی به مناسبت روز عصای سفید با چند خانواده دارای معلول بینایی تحت پوشش در روستای گورش بازدید نمود.
شکورزاده ضمن بازدید از مناطق محروم و دیدار با خانواده های نیازمند تحت حمایت بهزیستی را از اولویت های کاری این فرمانداری عنوان کرد وگفت:تلاش برای زدودن فقر و محرومیت و رسیدگی به مشکلات مددجویان باید به طور جدی از سوی دستگاههای اجرایی مورد توجه قرار می گیرد.
وی با تقدیر از زحمات رئیس و کارکنان اداره بهزیستی در رسیدگی به مشکلات خانواده های تحت پوشش گفت: این بازدیدها به منظور آشنایی بیشتر با مشکلات نیازمندان و بررسی و رفع این مشکلات می باشد.
شکورزاده دلجویی از محرومان و مستضعفان را فضیلتی گرانقدر برای امدادگران دانست و افزود:در ریشه کنی فقر و محرومیت از جامعه همه دستگاهها مسئول هستند و باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنند.
«مینا خضرلو » با قدردانی از حمایتهای کم نظیر «فرماندار »در حمایت از جامعه هدف بهزیستی ، نگاه ویژه مقام عالی شهرستان به بهزیستی را کارگشایی بسیاری از مشکلات توانخواهان و مددجویان عنوان کرد.
گفتنی است در پایان این بازدیدها به مددجویانی که به تازگی ازنعمت گاز بهره مند شده بودند،یک دستگاه بخاری از طرف «فرماندار» اهدا گردید.

رسیدگی به مشکلات خانواده های دارای معلول،اولویت دستگاههای اجرایی

کد خبر 120355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد