دوره آموزشی تغذیه سالم در بهزیستی شاهین دژ

دوره آموزشی تغذیه سالم برای کارکنان و مددکاران مراکز تحت نظارت در بهزیستی شاهین دژ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : این دوره با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان در جهت آشنایی همکاران با تغذیه سالم همکاران و خانواده های آنان با مدرسی فتحی کارشناس تغذیه شبکه بهداشت شاهین دژ در سالن کنفرانس بهزیستی شاهین دژ برگزار شد.
فتحی کارشناس تغذیه شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ گفت : رشته تغذیه یکی از رشته‌های جوان در حوزه علوم تجربی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. از آنجا که این رشته با سلامت افراد در ارتباط است، مهارت و تخصص کارشناس تغذیه و مهارت، تجربه و توانایی او در ارائه رژیم های سالم لاغری، افزایش وزن و همچنین کار با دستگاه‌های ورزشی اهمیت بسیار زیادی دارد.
وی افزود : دوره آموزش تغذیه و رژیم درمانی از سری دوره های کوتاه مدتی است که در آن اصول و سرفصل های مهم حیطه تغذیه به افراد علاقمند آموزش داده می شود.
ایشان اظهار داشت: کارکنان ادارات با شرکت در این دوره می توانید با مشخصات و ویژگی های انواع مواد غذایی و خوراکی آشنا شده و بر اساس نوع طبع و نیاز جسمانی هر فرد، رژیم های خاص غذایی و درمانی تدوین کنید.
فتحی تصریح کرد : اگر علاقمندید بدانید چگونه با تغذیه سالم و رژیم درمانی مناسب، می توانید سلامت خود را حفظ و بهبود بخشید و یا در صدد کسب اطلاعات کافی پیرامون آخرین دستاوردهای علم تغذیه و رژیم درمانی هستید، این دوره برای شما جذاب و مناسب خواهد بود .
گفتنی است در پایان دوره نیز مقرر گردید برای اعضای شرکت کننده در دوره از طرف شبکه بهداشت و درمان شهرستان گواهینامه شرکت در دوره صادر و با هماهنگی کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی شاهین دژ در اختیار آنان قرار خواهد گرفت .

کد خبر 120340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد