تاکید استاندار مازندران بر ضرورت مناسب سازی اماکن و معابر عمومی برای حضور فعال افراد دارای معلولیت 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ مراسم گرامیداشت روز جهانی عصای سفید با حضور نوری استاندار مازندران، نوربخش مدیرکل روابط عمومی استانداری، بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران، اسمعیلی مشاور استاندار مازندران در امور معلولین، مسلمی مدیرعامل جامعه نابینایان و کم بینایان مازندران و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی و جمعی از جامعه نابینایان و کم بینایان استان در سالن هلال احمر ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ یوسف نوری استاندار مازندران در آیین گرامیداشت روز جهانی عصای سفید گفت: بسیار خرسندم در میان افرادی هستم که چشم دل آنها باز است و محدودیت های ظاهری برای آنان محرومیت ایجاد نکرد.
مقام عالی دولت در استان ضمن تشکر از اداره کل بهزیستی مازندران در جهت ارایه خدمات شایسته به جامعه روشندل استان، افزود: این نهاد حمایتی، شعار مشارکت اجتماعی را برای جامعه نابینایان و کم بینایان محقق و امکاناتی فراتر از قانون برای رفاه حال این عزیزان فراهم نمود.
یوسف نوری شمار روشندلان جهان را ۳۵ میلیون نفر عنوان و خاطرنشان کرد: روشندلان نام آور بسیاری داریم که تاریخ ساز شدند.
استاندار مازندران با بیان اینکه فناوری ها در راستای تسهیل امورات روشندلان پیشرفت می کنند، تصریح کرد: رشد فناوری‌های نوین به منظور افزایش توانمندی‌ها و برطرف کردن کمبودهای نابینایان و کم بینایان کاملا مشهود است.
مقام عالی دولت در استان با توصیه و تاکید بر ضرورت مناسب سازی اماکن و معابر توسط فرمانداران، شهرداران، مدیران دستگاههای اجرایی و سایر مسوولان، گفت: باید بسترهای لازم برای حضور فعال افراد دارای معلولیت فراهم شود.
نوری اضافه کرد: شهرها باید امکانات زیست پذیری شهروندان را داشته باشند و شهر دوستدار مردم شهری است که فرصت‌های اجتماعی برابر برای رشد و شکوفایی افراد دارای معلولیت را ایجاد کند.

کد خبر 119891

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد