در رسانه| تجلیل بهزیستی از مداخله ارزشمند همشهری فداکار

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از جوان ناجی جان یکی از همشهریان، ضمن ارزشمند خواندن اقدام این همشهری فداکار، از آمادگی ۱۸ مرکز اورژانس اجتماعی استان برای دریافت گزارشات مردمی در مواقع بحرانی به منظور اجرای اقدامات فوریت های بحران اجتماعی خبر داد.

ارتباط خبر – دکتر فرگل صحاف اقدام بهنگام و شجاعانه آقای بهرنگ مصطفایی را ستودنی خواند و از مردم شریف استان درخواست کرد تا در مواقع بحرانی با اورژانس اجتماعی (۱۲۳) تماس گرفته و گزارش خود را اعلام نمایند.

وی تماس با صدای مشاور بهزیستی (۱۴۸۰) را در بحرانهای فردی و اجتماعی جهت دریافت مشاوره های رایگان روانشناسی ، از اقدامات موثر در رفع مشکلات خواند و ابراز داشت : سازمانها و خیران همواره در مسائل اساسی همراه شهروندان می باشند و خیران استان همواره در بزنگاه‌ها به یاری مردم شتافته اند.

*همه ی ما مسئولیم

بهرنگ مصطفایی شهروند مسئولیت پذیر تبریزی در آیین تجلیل و در جمع مددکاران اورژانس اجتماعی، گفت: بسیاری از افراد جامعه تصور می کنند که تمام مسئولیت ها و اقدامات بر عهده مسئولین است اما برخلاف این تفکر، همه ی ما مسئولیت داریم و بر اساس فطرت الهی و انسانیت خود باید با همدیگر همدلی و به یکدیگر کمک کنیم.
وی با تجلیل از زحمات کارکنان اورژانس اجتماعی بهزیستی آذربایجان شرقی ابراز داشت : قهرمان اصلی بنده نیستم بلکه شما هستید که همواره در پشت صحنه و بدون دیده شدن به تمامی هموطنان خود کمک می کنید و به همه شما افتخار می کنیم. مدیرمسئول نصر نیوز نیز در این آیین، ضمن قدردانی از توجه و اقدام اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، مسئولیت پذیری آقای بهرنگ مصطفایی و شجاعت و جسارت ایشان را عامل تداوم زندگی یک شهروند عنوان کرد.

کد خبر 119823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد