فراخوان| واگذاری یکساله مجتمع بهزیستی تیل  واقع در شهرستان شبستر

اداره کل بهزیستی استان در نظر دارد قسمتی از ساختمان مجتمع بهزیستی تیل واقع در شهرستان شبستر را طبق شرایط ذیل واگذار نماید .

فراخوان عمومی سازمان بهزیستی آذربایجان شرقی

واگذاری املاک بصورت اجاره موضوع ماده ۲۸ قانون تنظیم برخی از مقررات مالی دولت

         در راستای اجرای ماده ۲۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب ۲۷/۱۱/۸۰ مجلس شورای اسلامی که در آن به سازمان بهزیستی کشور اجازه داده می شود ، واحدهای تحت پوشش خود را در فرصتهایی که از آن استفاده نمی کند ، برای ارائه خدمت و یا از طریق انعقاد قرارداد و یا اجاره ساختمانها و فضاهای فوق با دریافت هزینه های مربوط از متقاضیان به آنان واگذار نماید. لذا اداره کل بهزیستی استان در نظر دارد قسمتی از ساختمان مجتمع بهزیستی تیل  واقع در شهرستان شبستر را طبق شرایط ذیل واگذار نماید .

شرایط عمومی

 ۱- متقاضیان بایستی دارای مجوز فعالیت از مراجع ذیربط قانونی باشند .

تبصره : درمواردی که صدور مجوز نیازمند تائید مکان باشد متقاضی مکلف هست حداکثر تا مدت دو ماه مجوز قانونی و معتبر ارائه دهد در غیر اینصورت قرارداد منفسخ تلقی خواهد شد.

۲-کلیه متقاضیان دارای مجوز فعالیت از سازمان بهزیستی و بازنشستگان سازمان درشرایط مساوی با سایرین در اولویت واگذاری قراردارند .

۳-کلیه ضوابط و دستورالعمل ها و مقررات مربوط به مراکز و واحدهای مذکور که توسط معاونتهای تخصصی سازمان بهزیستی کشور به استانها ابلاغ گردیده برای متقاضی که در آن واحدها فعالیت سازمان را انجام می دهد لازم الاجرا می باشد.

۴-کلیه هزینه های کارشناس رسمی دادگستری  وآگهی بر عهده متقاضی میباشد.

۵- حداکثر زمان مدت قراردادها یکسال میباشد و برابر بند یک ماده ۹ شیوه نامه ماده ۲۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت قابل تمدید نیست .

۶ ـ ساختمان واگذار شده می بایست در چهارچوب ضوابط و مقررات جمهوری اسلامی و مقررات حاکم بر اماکن و بر اساس موازین شرعی و قانونی و  مقررات خاص سازمان بهزیستی مورد استفاده قرار گیرد.

۷-سازمان در رد یا قبول پیشنهادات مختار است ومتقاضی حق هر گونه اعتراض یا ایراد را از خود سلب می نماید . 

۸-متقاضیان علاوه بر شرایط عمومی فوق بایستی دارای شرایط اختصاصی مورد واگذاری نیز باشند .

۹-مال الاجاره مورد اجاره بر اساس نظر کارشناس رسمی دادگستری ماهانه ۲.۲۰۰.۰۰۰ ریال و سالانه ۲۶.۴۰۰.۰۰۰ ریال تعیین شده است و متقاضی بایستی قیمت پیشنهادی خود را طبق فرم پیوستی در پاکت سربسته و در مهلت مقرر ارائه نماید. بدیهی است بالاترین قیمت پیشنهادی متقاضیان بعنوان برنده فراخوان تلقی خواهد شد. ضمنا پرداخت مال الاجاره در اول هر ماه خواهد بود .

۱۰-متقاضیان بایستی فرم درخواست تکمیل شده و پاکت قیمت پیشنهادی سربسته خود را کتباً به همراه مستندات ومجوزهای لازم در مهلت مقرر به دفتر حقوقی اداره کل بهزیستی ارائه نمایند .

۱۱-متقاضیانی که بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از میان معلولان و مددجویان واجد شرایط تحت پوشش سازمان بهزیستی تامین نماید در قرارداد اجاره و شرایط برابر در اولویت قرار دارند.

۱۲-متقاضیان منتخب بایستی ظرف مهلت یک هفته ای مستندات و مدارک مربوطه را به امور حقوقی ارائه نموده و قرارداد اجاره منعقد شود در غیر اینصورت بهزیستی مخیر است فراخوان را تجدید نموده و یا به نفر دوم واگذار نماید. بدیهی است روابط فی ما بین بر اساس قرارداد اجاره خواهد بود.

برای دریافت برگه پیشنهاد قیمت اینجا کلیک کنید.

برای دریافت فرم درخواست عقد قرارداد اینجا کلیک کنید.

نام محل واگذاری

آدرس

شهرستان

اهداف واگذاری

مهلت دریافت پیشنهادات

سه باب اتاق از ساختمان مجتمع بهزیستی تیل

شبستر روستای تیل

شبستر

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

دکتر فرگل صحاف

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی

کد خبر 119805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد