برنامه‌ای مشترک از بهزیستی و اداره استاندارد

با توجه به تلاقی هفته سالمند و روز جهانی استاندارد، بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با همراهی مسئولان اداره‌کل استاندارد، به بازدید از سالمندان در مرکز نگهداری "ارم" رفت.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

مسئولان در این برنامه ضمن سرکشی از بخش‌های مختلف و دیدار با سالمندان، با تقدیم گل و شیرینی، هفته سالمند را به ایشان تبریک گفتند.

در ادامه، ذوالنوریان معاون استانداردسازی و آموزش، کزازی کارشناس اجرای استاندارد، بساطی کارشناس امور ترویج و نورکرمی رئیس امور تدوین اداره‌کل استاندارد، با حضور میری کارشناس مناسب‌سازی بهزیستی و شمشیری مدیر مرکز سالمندان ارم، در خصوص موضوعات مشترک، با مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به گفت‌وگو نشستند.

در این نشست در خصوص اعلام اجباری استاندارد ملی شماره ۱-۱۶۳۵۰ با موضوع خدمات خانه سالمندان و لزوم استانداردسازی مراکز مرتبط و همچنین برنامه‌های مشترکی از جمله؛ مناسب‌سازی محیطی، بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است که مرکز سالمندان "ارم" با ۲۹ نیروی خدمت‌رسان و متخصص، خدمات پزشکی، پرستاری، فیزیوتراپی، کاردرمانی، روان‌شناسی، فوق‌برنامه و برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح از قبیل؛ جشن‌های هفته بهزیستی، هفته سالمند، اعیاد (مبعث، نوروز، عیدغدیر و فطر و...‌) و برگزاری مراسمات مذهبی به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین اردوهای زیارتی_سیاحتی داخل و خارج از استان را به ۸۹ سالمندِ مقیم این مرکز ارائه می‌کند. (شماره‌های تماس؛ ۰۹۱۸۷۲۷۹۰۵۲ و ۰۸۳۳۴۲۷۱۶۳۱)

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، در خلال این برنامه، از مرکز سالمندان "مادر" (محل نگهداری بانوان سالمند) نیز بازدید کرد.

شایان ذکر است که با ارسال شماره درج‌شده در زیر علامت استاندارد محصولات ایرانی به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ می‌توانید از اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد و مشخصات محصول اطمینان حاصل نمایید. همچنین، راه ارتباطی با اداره‌کل استاندارد استان کرمانشاه، شماره تماس ۱۵۱۷ می‌باشد.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 119585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد