شهرضا| برگزاری میز خدمت  به مناسبت  هفته ناشنوایان

برگزاری میز خدمت به مناسبت هفته ناشنوایان با حضور رئیس، معاون و کارشناسان اداره بهزیستی شهرضا برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان شهرضا، مرجان ناظم پور ضمن گرامیداشت هفته ناشنوایان گفت: اداره بهزیستی با همکاری خیرین و مشارکت های مردمی و سازمان‌ها که شرکای اجتماعی ما در راه گسترش خدمات بهزیستی هستند به جامعه هدف خدمت رسانی می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرضا این مشارکت فعال را در راستای این سخن مقام معظم رهبری دانست و افزود: بفرموده مقام معظم رهبری"مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط سازمان بهزیستی نیست بلکه همه مردم، بخش‌های دولتی و غیردولتی و سازمان‌های انقلابی هستند و هر چقدر ممکن است در سطح کشور خدمات مربوط به بهزیستی را باید گسترش داد و از نیروی مردم برای گسترش این خدمات حداکثر استفاده را کرد".

 وی با بیان شعار امسال در هفته ناشنوایان  مبنی بر" زبان دست‌ها را بشنویم و درک کنیم به تشریح وظایف و اقدامات بهزیستی شهرضا در یکسال اخیر در خصوص ناشنوایان پرداخت گفت: مهمترین رسالت بهزیستی در ارتباط با ناشنوایان ایجاد سازگاری جهت ارتباط با جامعه می‌باشد.  

ناظم‌پور افزود: از همه دستگاه‌ها و مردم می‌خواهیم تا با ادامه حمایت‌های مادی و معنوی خود در جهت مسئولیت اجتماعی ما را یاری کنند تا بتوانیم به نحو احسن به جامعه هدف بهزیستی خدمت‌رسانی کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه جامعه بهزیستی شامل همه افراد جامعه از بدو تولد تا دوران سالمندی می‌شود؛ مسئله مناسب‌سازی اماکن عمومی و دولتی و مراکز درمانی، تفریحی، آموزشی بصورت ویژه پیگیری می‌شود و  با سر لوحه قراردادن پیشگیری در راس امور امیدواریم شاهد کمترین آسیب جسمی، روانی و اجتماعی در سطح شهرمان باشیم.

 به گزارش روابط عمومی، در پایان رئیس اداره بهزیستی شهرضا از حمایت‌های امام جمعه، فرماندار، شورای اسلامی شهر، شهرداری، بسیج و سایر ارگان‌ها و تمامی خیرین و مردم شهید پرور در جهت کمک به جامعه هدف بهزیستی تقدیر و تشکر نمود.

شهرضا| برگزاری میز خدمت  به مناسبت  هفته ناشنوایان

شهرضا| برگزاری میز خدمت  به مناسبت  هفته ناشنوایان

کد خبر 119455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد