برگزاری جلسه بررسی چالش‌ها و مشکلات مراکز روزانه توانبخشی و حرف آموزی در یاسوج

جلسه بررسی چالش‌ها و مشکلات مراکز روزانه توانبخشی و حرف آموزی با هدف افزایش کیفیت و ارتقا کارایی مراکز روزانه توانبخشی جلسه‌ای با حضور کریم رهیده ،معاون توانبخشی بهزیستی استان به همراه کارشناسان حوزه توانبخشی ، آقایی ،بازرسی بهزیستی ، مسئولان فنی و صاحب امتیاز مراکز روزانه توانبخشی در سالن شهید علی زاده بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/ کریم رهیده ، معاون توانبخشی بهزیستی استان در این جلسه  با بیان چالش‌ها و مشکلات مراکز روزانه توانبخشی اهمیت توانبخشی و خروجی محور بودن مراکز توانبخشی ، توانبخشی پزشکی و حرفه آموزی و توانمندسازی جامعه هدف تاکید کردندو  گفتند: علاوه بر این موضوعاتی نظیر اهمیت نیروهای تخصصی مراکز روزانه و همچنین توجه به گزینش نیروهای توانمندتر مربی‌های آموزش دیده و نظارت شهرستان‌ها بر جذب این نیروها تاکید کرد.

رهیده افزود: در این جلسه موضوعات دیگری نظیر تجهیزات تخصصی فضای مناسب سازی شده مراکز و توجه به رویکردهای تحقیق و توسعه در مراکز روزانه و کارگاه‌ها و رویکردهای آینده نگر در ارائه خدمات اشاره شد.

وی گفت:در حال حاضر ۲۷ مرکز روزانه توانبخشی در استان وجود دارد که طی یک سال گذشته قریب ۷ مرکز روزانه جدید در استان افتتاح شده است.

در پایان از مراکز موفق و نمونه استان تقدیر شد.

کد خبر 119434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد