در رسانه|  یک هزار و ۴۰۰ معلول گرمی مستمری‌بگیر هستند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمی گفت: از یک هزار و ۸۰۰ معلول این شهرستان یک هزار و ۴۰۰ نفر مستمری‌بگیر اداره بهزیستی هستند.

صیاد جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،  گفت: ۵۵ معلول ذهنی آقا با ۱۲ نفر پرسنل در مرکز توان‌بخشی حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان گرمی نگهداری می‌شود.

 وی ادامه داد: مرکز توان‌بخشی حضرت ابوالفضل (ع) در شهرک ولیعصر (عج) این شهرستان واقع است و این مرکز در سال گذشته با زیربنای یک هزار و ۲۶۰ مترمربع و با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان افتتاح شده است.

یک هزار و ۴۰۰ معلول مستمری‌بگیر بهزیستی گرمی هستند  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمی تصریح کرد: این مرکز در حال حاضر در فضایی مناسب در ساختمان جدیدالاحداث واقع در شهرک ولی‌عصر (عج) به‌صورت هیئت‌امنایی اداره می‌شود.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۸۰۰ معلول در شهرستان گرمی وجود دارد که  یک هزار ۴۰۰ نفر از آن‌ها مستمری‌بگیر از اداره بهزیستی هستند، اظهار داشت: ۱۰۵ نفر حق پرستاری با معلولیت شدید و ۱۴۰ نفر هم هزینه بهداشتی دریافت می‌کنند.

۶۰۰ سالمند در گرمی تحت مراقبت قرار دارند
 جوادی خاطرنشان کرد: در شهرستان گرمی ۶۰۰ سالمند تحت پوشش و مراقبت و نگهداری قرار دارند و در بحث خدمات ویلچر، تشک طبی و به‌تناسب شرایط در اختیار سالمندان و معلولین نیازمند قرار می‌گیرد.
 
 وی گفت: درصد بیشتری از سالمندان گرمی با توجه شرایط خاص فرهنگی در نزد خانواده مراقبت و نگهداری می‌شود.
 
رئیس اداره بهزیستی گرمی از نیکوکاران و خیرین مجلس ختم و عروسی خواست تا بخشی از وجوهات خود اعم از نقدی و غیرنقدی را به معلولین اختصاص بدهند.

کد خبر 119406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد