بازگشایی سامانه دانشجویی بهزیستی

با توجه به اعلام دفتر توانمندسازی بهزیستی کشور مبنی بر باز شدن سایت ثبت نام دانشجویی این سایت تا تاریخ چهاردهم آبان ماه باز بوده و دانشجویان می‌توانند در اولین فرصت حداقل یک هفته قبل از پایان مهلت مقرر با مراجعه به سایت مورد نظر اطلاعات خود را بارگزاری نمایند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد /  کریم رهیده ، معاون توانبخشی بهزیستی استان در این خصوص گفتند: با توجه به اعلام دفتر توانمندسازی بهزیستی کشور مبنی بر باز شدن سایت ثبت نام دانشجویی این سایت تا تاریخ چهاردهم آبان ماه باز بوده و دانشجویان می‌توانند در اولین فرصت حداقل یک هفته قبل از پایان مهلت مقرر با مراجعه به سایت مورد نظر اطلاعات خود را بارگزاری نمایند. لذا حداکثر اهتمام نسبت به بارگذاری اطلاعات توسط شخص فرد دارای معلولیت و مددجو و پیگیری جهت تایید از طریق شهرستان‌ها ( تایید مددکار مربوطه و رئیس شهرستان) انجام گیرد که همه مددجویان از این خدمت بهره‌مند شوند.

رهیده افزود : رؤسای محترم شهرستان‌ها نظارت داشته باشند که کلیه دانشجویان در وقت مقرر و قبل از تاریخ چهاردهم آبان ماه سال جاری تایید سیستمی شوند.

وی گفت :در حال حاضر بالغ بر ۲۸۰ دانشجوی شهریه پرداز (ازاد، غیرانتفاعی و شبانه ) دارای معلولیت وجود دارد . که از ۴۰ تا ۱۰۰ درصد هزینه تحصیلی این عزیزان با در نظر گرفتن دهک‌های درآمدی پرداخت خواهد شد. علاوه بر این بالغ بر ۲۰ دانشجوی دانشگاه دولتی خدمات تحصیلی در استان دریافت می کنند.

کد خبر 119104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد