برگزاری جلسه هم اندیشی گزینش بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

نشست هم اندیشی مسئولین و کارشناسان گزینش بهزیستی  استان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد / دوشنبه1403/7/16 در راستای اعلام نتایج  نهایی قبول شدگان  یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی و معرفی آنها جهت گزینش جلسه ای با حضور سید سلیمان موسوی ، معاونت پشتیبانی -حاج آقا وحدتی ،مسئول گزینش - علی رضایی بیاره ،مسئول حراست -عزیز محمدآقایی ، سرپرست بازرسی -امیرمحمد رسایی خواه ، رییس امور اداری و رابطین گزینش بهزیستی  در سالن دفتر مدیرکل برگزار و در خصوص چگونگی انجام فرآیند گزینش و نحوه تکمیل پرونده های گزینش مباحثی مطرح و به سوالات رابطین گزینش پاسخگو داده شد.

سید سلیمان موسوی ، معاون پشتیبانی بهزیستی استان در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد کلیه همکاران به ویژه مسئول گزینش استان و  رابطان گزینش بهزیستی گفت: هدف از این  جلسه استفاده از نظرات و دیدگاه های همکاران به منظور بهبود فرآیند گزینش است.

معاون پشتیبانی بهزیستی استان با اشاره به اینکه گزینش در بهره وری سازمانی بسیار موثر است و عرصه متنوع و پیچیده ای است، گفت: گزینش به عنوان مشاور امین می تواند با بررسی های خود اتفاقات تحولی را رقم بزند و در انتصابات، اطلاعات حیاتی را در اختیار مدیران بالادستی خود قرار دهد.

حاج آقا وحدتی مسئول گزینش بهزیستی استان در این جلسه  با اشاره به اهمیت موضوع گزینش افزود: از آنجا که افراد و خانوارهای های تحت پوشش بهزیستی قشر آسیب پذیر جامعه هستند، وظیفه خطیر گزینش افرادی متعهد و شایسته بسیار حائز اهمیت است زیرا این امر هم در دنیا و هم در آخرت انسان اثرگذار است.

وی با تاکید به رابطین گزینش در شهرستان ها و استان گفتند : تا اخر مهرماه کارهای تحقیقات و تکمیل پرونده ها با نهایت دقت انجام گیرد.

کد خبر 119064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد