کرج | آتش‌نشانان کرج به دیدار سالمندان مقیم در آسایشگاه فاطمیه رفتند

روز چهارشنبه یازدهم مهرماه "محمد یساولی"رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، همزمان با روز جهانی سالمندان به همراه چند تن از کارکنان عملیاتی و اداری آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در سرای سالمندان فاطمیه کرج حضور بهم رساندند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ "محمد یساولی" در این دیدار که در هفته ایمنی و آتش‌نشانی انجام شد، اظهار داشت:یکی از جلوه‌های فرهنگ ایثار، احترام به مقام سالمندان و خدمت به آنان بوده و توسعه فرهنگ اخلاقی و تکریم به بزرگان توصیه دین مبین اسلام است.

"فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی سالمندان و هفته ایمنی و آتش‌نشانی گفت:بنده نیز از وظیفه شناسی و تلاش به موقع و مؤثر شما در مأموریت های محوله که موجبات رضایت مردم و مسئولین را فراهم نموده است تقدیرو تشکر می‌نمایم.

گفتنیست این بازدید لبخند بر چهره سالمندان، این پیشکسوتان عزیز جامعه نشاند و نیروهای خدوم آتشنشان،دقایقی را در کنار سالمندان مقیم این مرکز گذراندند و با اهداء شاخه گل، فرارسیدن روز جهانی سالمند را به‌ پدران و مادران سالدیده و گرانقدر تبریک گفتند.

کد خبر 118644

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد