کرج | جلسه هم اندیشی در خصوص تشکیل کار گروه بازدید از مراکز در کرج برگزار شد

روز سه شنبه دهم مهرماه جلسه کارگروه بازدید از مراکز با حضور "فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج ،معاونین تخصصی ،کارشناسان مرتبط با مراکز در تمامی حوزه ها و همچنین دفاتر (بازرسی،حراست و مثبت زندگی) بهزیستی شهرستان کرج با هدف پیگیری موارد مرتبط و نظارت بر مراکز خصوصی در محل دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛مدیر بهزیستی شهرستان کرج ضمن تأکید بر ضرورت نظارت مستمر و کارشناسی بر مراکز،نحوه نظارت بر مراکز این اداره را نیز تشریح کرد.

"فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج ضمن عرض تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت:در یک نهضت و بسیج یکپارچه طی بازه زمانی یک ماهه، تمامی مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان کرج اعّم از روزانه،شبانه ‌روزی (توانبخشی، اجتماعی پیشگیری) پایش و موضوعات چک ‌لیست ارزیابی و نتایج پایش و مستندات به دفاتر نظارتی ارسال گردد.

وی افزود:مراکز هر گونه تغییر و تحول در نیروی انسانی را قبل از استخدام به صورت مکتوب به واحد حراست معرفی تا مراحل احراز هویت انجام پذیرد و همچنین حوزه های تخصصی آخرین دستورالعمل های ابلاغی را به مراکز تحت نظارت به صورت مکتوب در اولین فرصت ارسال نمایند.

" ثانی" درادامه بمنظور عملکرد بهتر، نظرات همکاران را شنیده و پاسخگوی سؤالات و ابهامات کارکنان بود.

کد خبر 118633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد