کرج | نشست تخصصی معاون پیشگیری بهزیستی استان البرز برگزار شد

روز دوشنبه هشتم مهرماه "معصومه توکلی ثانی"معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان البرز به همراه کارشناسان ستادی با هدف تبیین و تدوین برنامه های پیشگیری با مدیر بهزیستی شهرستان کرج دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛با توجه به اهمیت و جایگاه فعالیتهای پیشگیرانه متناسب با سیاست‌های سازمان بهزیستی، "معصومه توکلی ثانی" معاون پیشگیری بهزیستی استان البرز به منظور ارتقاء کمّی و کیفی خدمات حوزه پیشگیری نشست تخصصی با حضور "فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج، "رضا اسدی" معاون حوزه پیشگیری و کارشناسان دفاتر حوزه پیشگیری در دفتر مدیریت این شهرستان برگزار کردند.

در این جلسه "معصومه توکلی ثانی" معاون پیشگیری بهزیستی استان البرز با ارزیابی برنامه و فعالیتهای حوزه پیشگیری،به اهمیت و جایگاه خدمات پیشگیری در کاهش آسیبهای اجتماعی،معلولیت ها و اعتیاد و همچنین خدمات مراکز مشاوره و روانشناختی و نیز خط مشاوره ۱۴۸۰ پرداخت و با تشریح نقاط قوت و ضعف فعالیتها، راهکارهای عملیاتی جهت تدوین برنامه جامع و کاربردی ارائه نمود.

در ادامه ضمن اخذ نظرات و گزارش فعالیت شهرستان کرج،کارشناسان دفاتر معاونت پیشگیری به تشریح و تبیین برنامه های خود پرداختند.

کد خبر 118472

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد