بازدید معاونت امور اجتماعی از بهزیستی اسلام‌آبادغرب و دالاهو

صبحِ امروز کامران علی‌مددی معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه، به‌همراه کارشناس‌مسئول دفتر مداخله و اورژانس اجتماعی و کارشناس دفتر امور خانواده و بانوان، از دفاتر تحت نظارت در اداره بهزیستی شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و دالاهو بازدید کرد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

علی‌مددی در این بازدید ضمن دیدار با رؤسای ادارات بهزیستی و کارکنان حوزه امور اجتماعی این دو شهرستان با همراهیِ کارشناسان ستادی به بررسی روند خدمت‌رسانی به جامعه هدف توسط کارشناسان این حوزه پرداخت و به‌صورت تصادفی پرونده‌های دفاتر تخصصی را مورد پایش قرار داد.

در ادامه، یادگاری کارشناس‌مسئول دفتر مداخله و اورژانس اجتماعی، به بررسی عملکرد مرکز اورژانس مستقر در این اداره‌ها پرداخت و همچنین کارشناس دفتر خانواده و بانوان، ضمن سرکشی از منزل دو مددجو و یک پروژه اشتغال در این شهرستان‌ها، از مرکز مثبت زندگی ۶۴۳۷ در اسلام‌آبادغرب و مرکز مثبت زندگی ۷۹۶۷ در شهرستان دالاهو بازدید کرد.

در پایانِ این بازدید، ضمن ارائه توصیه‌های تخصصی به کارکنان این حوزه توسط معاون امور اجتماعی بهزیستی استان، مقرر شد؛ نقاط ضعف و قوت عملکرد حوزه اجتماعی به‌صورت مکتوب به این شهرستان‌ها ارسال شده و کارشناسان با مهلت یکماهه، در جهت رفع نقاط ضعف حوزه کاری خود اقدام نمایند.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 118407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد