پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در پی شهادت سید حسن نصرالله

پروین محمدپوری ، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با صدور پیامی، شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ،

متن پیام محمدپوری بدین شرح است:

بِسم رَب الشُهدا و الصدیقین


مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.
بار دیگر باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک‌کش صهیونیستی، خون پاک چند تن دیگر از فرماندهان غیور و سربازان جبهه مقاومت را به زمین ریخت و این بار مجاهد بزرگ و سید شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، به قافله شهدا پیوست. این حادثه تلخ و غم‌بار، داغی عظیم بر دل مقاومت اسلامی گذاشته و یادآور خوی وحشیانه و ستمگرانه رژیم اشغالگر قدس است.
شهادت این مرد بزرگ و رهبر بی‌بدیل جبهه مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، محضر رهبر معظم انقلاب آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، تمامی ملت ایران، لبنان، مردم مقاوم غزه و فلسطین و تمام نیروهای جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم. 
بی‌گمان، شهادت سرداران رشید نه تنها خللی در عزم و اراده نیروهای مقاومت وارد نخواهد کرد، بلکه بر همبستگی و قدرت جبهه مقاومت در برابر ظلم و ستم صهیونیستی می‌افزاید.


پروین محمدپوری 

مدیرکل 

کد خبر 118189

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد