برگزاری نشست شورای اقامه نماز در اداره کل بهزیستی گیلان

به منظور هماهنگی و چگونگی اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی شورای اقامه نماز، صبح امروز هفتم مهرماه ،جلسه شورای اقامه نماز با حضور آرای طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان و سایر اعضای شورا در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در این نشست آریا طوفانی مشارکت هرچه بیشتر در برپایی نماز و اجرای برنامه های دینی مذهبی را حائز اهمیت برشمرد و بر لزوم ترویج مسائل فرهنگی با محوریت نماز در اداره کل بهزیستی استان و ادارات بهزیستی شهرستانها تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های اعضای شورای اقامه نماز بهزیستی استان در راستای برپایی نماز و انجام فعالیتهای مذهبی ، خاطرنشان کرد: تدوین برنامه های مدون و منظم از سوی شورای اقامه نماز و همکاری و همراهی از سوی کلیه کارکنان و جامعه هدف، لازمه اصلی برای گسترش و تحقق برنامه های دینی مذهبی است.

مدیرکل بهزیستی گیلان؛ در خاتمه اولویت قراردادن مسائل معنوی و فرهنگی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی را بسیار تاثیر گذار دانست و گفت: برای توسعه و گسترش فعالیتهای فرهنگی در ادارات بهزیستی استان می بایست از تمامی ظرفیت ها استفاده کرد و برای تحقق این امر مهم لازم است کلیه حوزه ها تلاش خود را به کار گیرند.

همچنین در این نشست، پیرامون سایر برنامه های ستاد اقامه نماز در سال جاری  و تخصیص اعتبارات در جهت اجرای برنامه های دینی مذهبی، گفتگو و تبادل نظرصورت گرفت.

کد خبر 118158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد