دیدار رئیس بهزیستی شاهین دژ با اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه امیرالمومنین (ع)

تقدیر ریاست بهزیستی شاهین دژ از اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه امیرالمومنین (ع) در خصوص همکاری در طرح پویش مشق مهر انجام پذیرفت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

ریاست بهزیستی شاهین دژ با حضور در محل موسسه خیریه امیرالمومنین (ع) از اعضای هیئت مدیره موسسه بخاطر همکاری آنان با اداره بهزیستی شهرستان در خصوص اجرای پویش مشق مهر تقدیر و تشکر کردند .
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : هدف از برگزاری این پویش را تأمین کیف و نوشت افزار دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی شهرستان عنوان کردند.
ایشان اظهار داشت ؛ مردم شهرستان نیز می‌توانند در حمایت از دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی شاهین دژ کمک‌های خود را در زمینه لوازم‌التحریر، نوشت‌افزار و امکانات مورد نیاز تحصیل دانش‌آموزان به اداره بهزیستی شهرستان ارائه کنند.
وی افزود ؛ اداره بهزیستی ، موسسات خیریه و مراکز مثبت زندگی در سطح شهرستان آماده دریافت کمک‌های مردم خیّر و نیکوکار هستند.
گفتنی است در این دیدار ریاست هیئت مدیره موسسه و مدیرعامل گزارشی از عملکرد موسسه در شش ماهه سال جاری را ارائه و مشکلات و نقطه نظرات خود را در خصوص موسسه مطرح کردند و داداشیان نیز دستورات لازم در جهت ارتقاء کیفیت عالی خدمت رسانی موسسه به جامعه هدف بهزیستی شهرستان را صادر کردند .

کد خبر 117614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد